wastvind

fredag den 13 april

Ibland brukar jag känna att det är jobbigt med dagar som denna, eller tidigare gjorde jag det.
Idag har jag mest känt tacksamhet för att jag får uppleva våren, i år igen! Helt fantastiskt. Jag har setat på uteplatsen på våra fina möbler. Jag har läst, först en massa böcker för barn till min c-uppsats och sen en bok för mig, för att frdriva tiden och för att koppla bort.

Vi hade en underbar påskhelg, vi var i Dalarna och kopplade av. Slumrade till elden som lyste i öppnaspisen, hoppade upp på överslafen och somnade. Härligt. Letade påskägg ute i Mamma och Pappas trädgård, det var första gången vi letade vid det nya huset. Förra året var vi i Thailan, jag Thomas och Olle. Men jag hade påskägg och svenskt godis med dit.

I söndags var vi på 50 års kalas. Det var trevlig och roligt. En hel del skratt. Ida och David var där, det var roligt.. synd att man träffar sina vänner så sällan, man tappar de nästan. Jag ska bätre mig, försöka iallafall.

Nu det glass! I solen med min älskling. Hej!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: