wastvind

Söndagen den 29 april

Det är så skönt att vara ledig. Riktigt skönt. Jag har varit ledig i två dagar och jag hars verkligen haft roliga dagar!

I fredags var vi medbjudna på middag på Gillet. Det blev oxfilé på planka och rött vin. Gott! Lelle fyllde år och vi hade trevligt. Det var jag, Th och Pi. Sen blev det en sväng till Kungsör en sväng och fika med Gagnefsbollen och påskmust.

Gårdagen tillägnades åt fixa bilen. En ny bil blev det, nästan. Schampoonering, rubbing och vaxning blev det. Vår fina röa bil! =) Det blev en och annan Gagnefsboll också och jag var nöjd.
Kvällen tillbringades först i badkaret tillsammans med den bästa. Seh sen blev det bio i V-ås med Karin & Micke och Thomas förstås. En helt vanlig actionfilm som var okej. Alltid trevligt med spontana påhitt, godis och trevligt sällskap. Somnade efter ett sånt där härligt samtal tillsammans med min T.

Sovmorgon, alltid skönt. Helgen har varit skönt. Jag njuter. Idag bar de av på nästa tur. Vi åkte till "ParkenZoo". Jag, Th och Rille. Roligt. Vi såg fina djur och fantomen. Skratt och god mat. Nu har jag nyss spelat och skickat iväg bilder till ngn som ska framkalla dem. Ett hundratal. KUL!

Nu ska jag läsa. Nu är det studier igen. Ny vecka imorgon. Sista taget. Skönt. Jag vill resa, känner suget av att resa. JAG VILL RESA!

Go´kväll... //Wästvind Brandin

                          


  En söt brorsdotter!                    Världens bästa mormor!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 stina
skriven :

såå stor är Alva <3<3