wastvind

tisdagen den 24 april

*C-uppsatsskrivandet går bra. Jag är nöjd fastän jag börjar känna mig lite smått stressad. Men vi fixar det! Alltid!

*Jag gick i short idag, dock bara 100 m till gymmet men jag frös inte och det känns ju kul! Kanske är det snart sommar igen! Tiden går så fort, tänk att jag får uppleva ännu en vår! Fantastiskt!! Himla härligt.

*Träffat "Farfar" idag, han rolig den lilla gubben..tycker om honom.

*En fika på MD med Micke, Karin o Thomas hann jag också med idag och det var förstås trevligt! Men jag vill inte det där... Vi åkte i Thomas fina bil idag också. Kanonfin och röd!

*Ledig imorgon. Skönt. Skönt. Nu blir det bad för hela slanten. =)

                                                                                                                                     Godkväll! // Wästvind Brandin
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Stina
skriven :

det känns så konstigt att du bor borta. att du gör saker själv, och jag vet inte alls vad du gör... Roligt såklar, men också tråkigt. Jag saknar dig ibland. Du är världens bästa syster <3 Jag älskar dig..