wastvind

Fredag den 31 augusti

Grått, mulet och fradag. Norah Jones spelas för fulla muggar. Jag har nyss slutat jobbet, en bra dag. Barnen varierar i uppförande men idag har de varit riktigt bra!

Veckan har passerat med en väldig fart, mån-fre hela tiden känns det som. Gäller att ta vara på tiden.

Mån: Personalmöte +  A. på "middag" +promenad.
Tisdag: Umgås med A, träna med M.
Onsdag: Taccos hos A.
Torsdag: KickOff med jobbet, Westerqvarn, lekar och god mat. Kul att umgås på annat ställe än skolan. Jag och mitt lag vann tävlingen, pris; ordna nästa års Kick Off. Vilket pris?!

Ikväll kommer T hem, äntligen. Jag har längtat. Nu ska jag fixa lite här hemma, ta det lugnt och lyssna på musik.

Trevlig helg. //Wästvind
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: