wastvind

Torsdag den 23 augusti

Det var ett tag sen sist nu. Men det har hänt mycket och jag har inte haft någon vidare lust att skriva. Men nu kommer en kort uppdatering.

Mindre bra: Vi bor i en lägenhet full av flyttkartonger och jag vill för en gång skull helst inte ha besök. Jag vill helst inte vara hemma överhuvudtaget men i alla fall. Detta gör vi för att vi inom en snar framtid ska flytta. Vi har köpt en lägenhet. En stor lägenhet, större än den vi har nu.

Bra: Mitt jobb som är relativt nytt ,efter 9 dagar där känns det bra. Idag hade jag delvis lektion med en etta och jag vill verkligen ha en egen klass inom kort. Jag väntar. Annars har jag det bra på min avdelning där jag arbetar som fritidspedagog. Det är dock för lite tid. Jag har så mkt att göra och så mkt tid att få in att det är svårt att få ihop. Men snart så.

Vi har nyss varit och hälsat på S, H & V. Det var mysigt. Vi kommer nog snart igen.

Nu ska jag kila ner på Hemköp och köpa frukt- jag vill ha fruktsallad och det nu.

Go´kväll!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 stina
skriven :

www.karinbrandin.blogg.se
Creepy, nån heter samma sak juuuu! PUSS

2 Karin S M Brandin
skriven :

Kul! Min svägerska hette också Karin Brandin tills hon gifte sig i augusti!
Var bor du någonstans?