wastvind

Lördag den 7 juli

Och sommaren springer iväg och dagarna passerar med stormvind framför mina ögon. Jag försöker att njuta av sommaren och ta vara på tiden... Leva i nuet.

Veckan som varit har varit fantastiskt rolig! Jag har spelat fiol, lärt känna nya människor och haft sådär riktigt roligt. (Jag har även arbetat ngn timme då och då, men har mest varit på "uppdrag" då de andra haft ledig tid.) Ethno var verkligen roligare än jag trodde. 96 ungdomar från världen samlades i Rättvik för att spela tillsammans, de var ungdomar från Uganda, Tanzania, Sverige, Norge, Danmark, Estland, Tunisien, Kroatsien, Cypern, Kina, Wales, Belgien, Jordanien, Makedonien. Himla roliga människor. Väldigt olika men musikintresset gemensamt! TYVÄRR glömde jag kameran i Köping, men hoppas på bilder från J. alternativt någon annan under kommande vecka.

Idag har jag varit på Bil och teknikmuseet, till slut. Det var fina gamla bilar och lite småintressant.

Nu har jag precis packat upp min väska, städat här hemma och nu ska vi upp på backarna och spela "Uno". Väldigt skönt att sova i sin egen säng inatt efter 9 dagar på en madrass på golvet.

Borta bra men hemma bäst. Hej hopp! // Wästvind
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: