wastvind

Måndag den 23 juli

En regnig måndag i Köping. Jag mår bra och är inne på min sista vecka på fritidsklubben. Ett perfekt arbete under sommaren! Jag är helnöjd.

Jag är rätt kass på att uppdatera min blogg, men jag gör mitt bästa emellan alla mina små utflykter. Förra helgen var jag i Dalarna och spelade på min brordotters och min kusins dop. Det var ett fint dop i trädgården. Jag och Stina spelade två bitar. Det gick bra. Alva och Noel blev de små liven döpta till. Jättefina.

                   

Under helgen som nyss passerat har vi varit på fest, varit i Sthlm, spelat Uno, haft trevlig tillsammans med Ronny och Maria, kikat på en lägenhet och vart på bio. Porry Hatter.
Festen var lite annorlunda och blev därför ganska trevlig även då bekanta spel dök upp.. haha. Nya människor och bekanta.  Sthlm´s turen var oplanerad och lyckad. Solen sken och sommaren var på besök i Sverige.

Idag har jag varit på jobbet. Jag trivs. Jag tycker om de glada ungdomarna på klubben och blir bättre på att både jonglera och på att spela pingis.

      

Nu ska jag iväg.. lägger upp lite bilder. //Karin W. B.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: