wastvind

Söndag den 24 juni

Det var en mysig midsommarhelg i Dalarna, tillsammans med vänner och bekanta. Mycket uppskattat! Det blev midsommarväder med sol och regn. Men i stort sett bra. Midsommar afton tillbringades i Boda/Leksand. En bra afton med dans tillsammans med många andra. =)

                   

               

                  


Övrig tid under helgen spenderades på Lager 157 tillsammans med K, det var roligt, ansträngande och oekonomiskt. Haha! Grillning i Boda på kvällen med min familj. På kvällen hade jag en spelning på gammelgården tillsammans med en annan familj och kvällen avslutades med "Bondespelet ute i stugan" tillsammans med K& M & T. Ingen vann.. Men det var roligt.

Idag har vi tagit oss tillbaka till Kopenga och varit i båten och grejat. Det känns roligt.

Nu smiter jag. Hej då.

ps. Jag är HELT klar med skolan nu. Underbart. ds.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 fröken Främling
skriven :

åh mysiga bilder!

2 elina6
skriven :

behöver aldrig bli vuxen?