wastvind

Torsdagen den 7 juni

Senaste: Igår spelade  jag på ett 60 års kalas. Det var minsanna annorlunda och mycket roligt. Kalaset var på en Kungsgård i Räfsnäs. 300 gäster, en glad man var födelsedagsbarnet och gästerna var finklädda. Andra som spelade eller var delaktiga på kalaset förutom jag, var Björn Skiffs, Jill Jonsson, Andersberglund, Loa Falkman och Helen Sjöholm. Vilket ställe sen då. Udden visade verkligen på ett vackert Sverige, vilken natur och vilket läge... alldeles vid vattnet. Som sagt annorlunda spelning för en dalkulla som jag men det var roligt. Ett kalas för ett par miljoner och jag får spela.. Nöjd är jag nu tillbaka i verkligheten.

Nu: Ska snart göra mig klar ör en liten tur på Hemköp. Inhandla lite mat till helgens äventyr. Ska bli kul att komma iväg på ngt...=) Sen väntar intervju nr 1 för dagen.. och sen lite senare intervju nr 2. Det känns roligt att få gå på intervjuer.. Det är lärorikt och roligt. Bokade in en på måndag också.. Sen får vi se hur det går och vad jag vill... Spännande är det!

Övrigt: skickade in min individuella uppgift för en stund sen, känns sådär. Konstig känsla. Kanske den sista  uppgiften som jag skickar in på den här utbildningen... Sceary? Haha.
Hoppas att Mamma har det bra i Vietnam.



                                                   image33Foto:Privat

Hej då.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 stina
skriven :

Det stavas Scary kära du ;) <3

2 stina
skriven :

Det stavas Scary kära du ;) <3