wastvind

Det var visst min tur nu...

... att skapa mig en egen blogg. Det är många som bloggar nuförtiden. Systeryster har minst en och ägnar timmar åt detta, båda att läsa och att skriva så jag tänkte att jag skulle ge det en chans. Här är den: wastvind.blogg.se

Karin, 23 år, sambo och lycklig.

Våren är här och det gillas. Nya tag, nya kläder, nya leenden och nya löv. Jag gillar våren, mer än mycket annat. Men den här våren är min sista säkerhet på ett tag, kan jag tro. Efter våren väntas examen, karriär och ...? Vart bär vingarna mig?

Mer: Jag väntar på ett svar..kollar mailen ett antal gånger om dagen och har hittills bara blivit besviken på min tomma inkorg. Jag gillar att veta, att ha koll och att få svar. Svara. Ett kort enkelt mail om min framtid. Snälla.

Nu ska det spelas badminton. Vi ses väl där ute.  

//Wästvind B.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: