wastvind

Gamlingen...

Ha! Kvällen börrjade hemma hos Sandra, det var trevligt och kvällen flöt på.. fast Frida fick lov att gå hem, hon såg inge kry ut direkt. Vid 23.30 ringde de från jobbet, jag hörde min signal från köket. Jag lyssnade av mobilsvaret och de behövde folk till morgonen, jag vill tillägga att jag inte kommer att jobba imorgon kl 7.

Kvällen fortsatte ut på Hantis, det är fredag, vilket innebär att det är 18 år för att komma in. Jag fråga vakten vilken åldersgräns det egentligen var då han frågade efter mitt leg och jag fick 18 till svar... Han ville fortfarande se mitt leg och jag skrattade. Han sa då, Du var ju inte så jävla gamal, det var väl inte så jävla konstigt att jag ville se leg på dig. Det fick avsluta vår konversation. Jag kom in och jag var nöjd. Kvällen gick åt till att hälsa på de få själar som jag känner till och vara trevlig och väldigt lite dans. "Det där" saknas för mig. Det är liksom bortblåst. Varje gång jag passerade vakten fick jag en kommentar om min ålder, ca 4 ggr. Trevlig kille, eller inte. Men nu är jag i alla fall hemma och ännu en gång kan jag konstatera att utelivet för den här gången är passé. Kanske för att jag saknar det som var förut, annars för att jag saknar de "rätta" sällskapet. Mitt ordinära sällskap gick hem för 1 h sedan, sen fick jag hänga med de andra.... Danny var på Hantis också, om det är något att tillägga. Han hade en hel "hop" av kilar runt omkring sig och var sig lik från TV. Men det var inge mer än så.

Nu väntar jag på att Thomas ska komma hem. Han är på Ögir. Han har jag inte sett sen morgonkvisten. Han hade lånat ut lägenhet +nycklar till Stina och Pi så han vill att jag öppnar efter 2 till honom. Jag har lovat att göra detta, då jag längtar en gnutta efter honom och gärna ser honom vid min sida då jag snart slocknar. Pi hade klippt sig, snyggt och framföralt kort!

Skola, slutat två kurser nu. Psykosociala frågor i förskola och skola + en värld att ta ansvar för. Det känns oerhört skönt. Snart klar. Weeeiii!

Jag tog kort på en krokus idag. Den kommer sen. =) God natt!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: