wastvind

Tisdagen den 15 maj

Just nu: Solen skiner, jag har precis fått lite turer på jobbet och jag känner mig rätt nöjd.. Lite sovmorgon i morse, skönt. Sen var det tänkt att jag skulle plugga hela dagen, så blev inte fallet. Th har varit sjukskriven vilket innbär att studierna fått vänta. Inget mig emot. Han tjatar.Tvättat, fått nya dataskärmen, städat bort och städan undan. Riktigt bra vart det med de två likadana skärmarna vid varanda. Istället för den stora.

Annars: Det är tufft emellanåt. Jag tänker mkt på Elin. Skolan känns småjobbig men det är snart slut. Eller kanske börjar det på riktigt snart.

Övrigt: Haft päronen på besöka hela helgen. Kul. Riktigt kul. Skulle vilja shoppa. På riktigt! Pratat med mormor, som varje tisdag. =) Fick ett roligt mail idag. Lycklig inombords, speciellt för henne och han den lille.

Saknar: Viss motivation o känslan att vara klar med någonting, jag är har ju knappt kommit 1/3 på sista uppgiften. Snart lärare! =)

Ska göra mig klar för dagens spinningpass.

Vi ses. //Wästvind.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: