wastvind

Måndagen den 25 februari.

M fyller 25 år idag och det firades i lördags... Det var en trevlig tillställning. Vi var väl sisådär en 10 glada töser som träffades på Barbros och hade en kul kväll! Många trevliga, nya människor och en och annan gammal goding / Boding.. haha!!!

Fredagen ägnades åt, Mormor, Syrran och E. Det var en riktigt bra dag.

  ♥Mycket uppskattat♥   
   

Nu... behöver jag inte vänta lika mycket längre, ett och annat svar har anlänt till Miss Wästvind och hon börjar bli nöjd. Dock finns det efter svarets ankommande destomer att fundera och tänka på.. men det är desto roligare att spika lister och så. Eller?

Jaja, nu vet jag inte mer. Vill inte säga mer än att det är roligt att bara vänta lite än att vänta mycket. Jag gillar inte att vänta, den som lever får veta.

Såg en film i fredags, Death at a Funural. Den var underhållande. Kanske var valet av film något olämpligt då lördagen för mig innehöll en begravning.. Men filmen var sevärd och jag skrattade mycket.




Begravningen som jag var på var fin och känslosam/känslofull. Ibland är det riktigt skönt att bara gråta... och spela fiol är också bra härligt!




Och duscha, det är också skönt, det ska jag göra nu. Hej då. //Wästvind
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 stina
skriven :

vad äre du vet? vet jag kanske vad det är, men inte mamma o pappa? :) puss