wastvind

Torsdagen den 28 februari.

Idag brukar det vara den sista dagen i februari.. men inte i år. Imorgon, för 24 år sedan, skulle jag ha varit född. Så är inte fallet. Jag fyller senare i år. Imorgon får även kvinnor fria, så är nog inte fallet i vår familj, det kanske blir senare...

C tycker att jag bedriver en "hemlig" blogg och att jag inte skriver i klartext, kanske är det meningen... ibland i alla fall.. Här kan man bara få reda på ledtrådar. Men jag vet inte.. det är inte något som jag egentligen tänker på, det bara blir så.

Jag har fått ett svar. Ett till. Nu börjar det hända grejer. Oyeah! Nu får vi se vart mina vingar bär mig... det är bara att rida på vågen, som O säger.


Idag har jag varit på sjukhuset i Västerås, tillsammans med en vän. Jag var sällskap. Det var mycket folk och fint väder. Sen blev det shopping. Och en låång, trevlig fika på "Kalle på spången". Det var jättetrevligt och jag kände mig verkligen nöjd med livet.
Jag köpte 2 skjortor, en klänning och tre små örhängen till mitt... hål i örat, ja, där ...       (inte mitt öra)

Stryka kläder, sånt gör jag ibland, men jag brukade tycka illa om att berätta att jag gjorde det förr. Men nu ska jag i alla fall stryka lite kläder. God kväll.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: