wastvind

Lördag den 26 januari

Hade en otroligt skön kväll igår, T lagade maten och den var supergod. Iväg till Nautilus och träna, hem duscha och sen bara vara.. Det var en välbehövlig hemmakväll. Det blir annat ikväll.

Det är helg igen nu, känns som om det finns antalet fler måndagar och fredag än de andra dagarna för de lyckas vara måndag och helg hela tiden hos mig.. konstigt?

Sökes: Lister till guldrum och vardagsrum.

Annars är det ovisst om vad framtiden erbjuder, väntar och väntar som så många gånger förr. Men det blir nog bra det som blir.. men jag kan inte sluta att hoppas på det ena, vore bra.

Livet rullar på och jag har det bra.

Ps. Grattis till min bror som fyllde år igår. ds.             

Nu ska jag äta frulle. //Wästvind
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: