wastvind

Onsdagen den 16 januari 2008

Dricker soppa, sitter här för ovanlighetens skull, chattar lite..

Mår bra, har lite långtråkigt bara, känns som om jag bara jobbar och inget mer.. fast om jag tänker efter så gör jag ju en hel del andra saker men jag det jag egentligen menar eller vill är nog att resa. Jag saknar att resa. Att se mig om och sen återvända till tryggheten och allt här som är precis som vanligt.

Jag vill göra någonting roligt... riktigt roligt! Varje dag kan ju vara ett äventyr om man vill se det så, men jag söker någonting annat och jag tror att jag vill resa av mig, tillsammans med Thompa förstås.

Det var nog allt. Skickade en skiva till mormor, den uppskattades och en tulpan. Och en groda till Alva, den är i köket, hon berättade det idag. Skruttan.

Fick ett sådant där kedjebrev idag av M, jag gillar inte sådana men det var så fint skrivet i mailet så jag fick bara lov att skicka det vidare, sorry alla mina vänner i min vännerlista....

Hej då. //Wästvind
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: