wastvind

Söndagen den 2 mars

Först skrev jag... söndagen den 2 oktober... då föddes L. Undra vad jag tänkte på egentligen.
Är aningens ur form, vet inte varför... kanske för att helgen är slut. Jag har haft en bra helg. Den har varit skön och innehållsrik. Kalas, middag här, ätit ute 2 gånger, handlat. lagat mat, städat, spelat spel och umgåtts.

Mitt nya hak: www.blokus.com Spelet som jag ALLTID ställer upp på då barnen i skolan vill spela. Och även när andra lärare frågar. Grymt kul. Jag njuter av varje stund... dock tar en del så lååång tid på sig. Då är det ingen match, jag är imponerad över min insats och det är superskoj!

Nyss spungit, det gick jättebra... jag andades med magen på något skönt sätt. Längtar redan tills nästa pass...

Vi ses på blokus.com Återkommer imorgon, förhoppningsvis... mer vetande eller ovetanade.

Hej då!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: