wastvind

Torsdagen den 13 mars

Och så var det snart helg igen. Allt går i en väldig fart nu. Det är mycket diskussioner på jobbet nu, om allt möjligt. Folk verkar vara på krigsstigen och diskuterar avtal och de olika yrkesgruppernas göra och inte göra. Hua!
Jag planerar och filurar på mitt och känner att det ska bli väldigt roligt! Men det är mycket som skall göras och ordnas. Men det är roligt och det känns skönt i magen.
Dock känns det mindre bra i halsen idag. Jag har lite förkylningskänningar. Som jag sa tidigare idag... det gör ont i mina vingfästen.. där mina vingar och min rygg möts. Precis där har jag ont. Frös inatt och det var kallt länge.

Jag är ledig på påsklovet. Det ska bli skönt.

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1282404&scrollIndex=150 En dag som denna, då regnet härjar utanför fönstret och livet känns sådär lite tungt men bara på ett ytligt vis.. då kan denna sida vara till belåtenhet. Jag skrattade i morse och log på väg till jobbet.

Nu ska jag skriva ihop ett lite meddelande och sen skicka iväg en bok till Camilla. Jag fick ett kort idag, ett födelsedagskort. Det var stämplat 6 mars. Det gör gott i mig att mina vänner tänker på mig. Jag tänker på er.

Tjaaaa!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: