wastvind

en bra dag i rutig kjol.

Dagen till ära har jag kjol. En kjol som jag fått av min syster.
Appropå min syster, jag ringde precis hem till mina päron. Ingen svarade. Efter en
liten stund går telefonsvararen igång och en liten tjej på sådär 8-10 år börjar tala
med sin fina lilla flickröst.. och den lilla systern har nu blivit stor. Jag fick en nogalgisk
resa på 30 sekunder, när hon var 100 cm och när jag kunde lura henne till allt, bara jag
räknade tills dess att hon hade utfört uppdraget. Jag skämde bort henne, ofta och mkt.
Hon var efterlängtad min lilla syster. Nu är hon 18 år och inte så liten längre. Hon går inte
lika lätt på mina lurendrejerier men det händer.

Det kanske löser sig till slut. Det gäller bara att vänta ut tiden. Att vänta helt enkelt.

Nu är det fredag igen, det är bitande underbart kallt ute och det känns faktiskt som om julen är på väg.

Adios.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Stina
skriven :

Hahaha lurar du henne fortfarande alltså!!