wastvind

Resfeber.

Dagarna går fort när man har roligt. Jag och Pelle har återförenats med Thomas efter en tid med särboliv, pappa på avstånd och en del planering på varsitt håll. Nu är vi återigen tillsammans och det är härligt!
Jag och Pelle har haft en underbar tid hos Pelles mormor och morfar.Det finns inte ord. Vi har blivit så omhändertagna och fått så mycket kärlek.

Julafton har spenderats i Boda tillsammans med min familj. Igår var vi 17 personer som åt julbord på övervåningen i huset som mamma och pappa gjort så fint! När jag första gången var i huset, då det stod i Siljansnäs sa jag - Här uppe vill jag fira jul! Igår fick jag fira jul under bjälkarna tillsammans med de som betyder mest.

Det börjar dra ihop sig för avfärd mot varmare breddgrader. Imorgon lämnar vi mitt vinterland och tar oss de tjugo milen söderut till Pelles farmor där vi kommer att spendera vår tid innan avresa. Det sista ska fixas, vaccination, inköp och det jag avskyr mest: AVSKED.

Jag hoppas att ni följer med oss här på bloggen under våren, här kommer vi lägga upp bilder och skriva om våra dagar i värmen.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: