wastvind

Tisdag.

Sawadikaa!

I söndags var första natten som var okej. Det kändes underbart att inte behöva lämna sängen och dansa runt med Pelle på armarna i nattmörkret utan att istället ha honom mellan oss och bara mysa/puffa/ge honom dricka/sjunga i sängen. Det blev säkert ca 10 vakningar under natten men ändå framsteg, han var inte superledsen och grät med tårar utan mer... pustade för att han fick lov att hosta, att det var varmt eller ngt annat lättsammare. Måndagnatten var ännu en natt med en okej nattsömn. Det känns givetvis skönt för mig som imorgon ska börja jobba. Jag fick 2 dagars "uppskov" vilket har varit absolut nödvändigt. Jag har blivit en människa igen, vilket jag trivs med.

Nu sover grabbarna förmiddag, jag har mailat lite, druckit mycket och bara njutit av en lugn stund på trappen.

Igår firade jag och Pelle Thomas, han fick chokladtårtor, jordgubbar, bada i havet och sovmorgon till 9.14 och present.



Hej då!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: