wastvind

May the force be with.... Me!

Nytt år.
 
2012 var ett händelserikt år för mig och min familj. Jag hopaps att även 2013 blir ett händelserikt år även om jag inte alls kräver lika många "stora" händelser i år. 2012 kan sammanfattas som såhär;  det år jag flyttade utomlands, Thomas friade, jag fick nytt jobb, jag gifte mig och fick således en man, vi flyttade till ett hus, Pelle började förskolan och vi fick en vardag, igen.
Ett bra år, men intensivt. På gott och ont.
 
 
Thailand.
 
 
Min bröllopsdag 21/7 2012
 
 
Mitt hem
 
 
Mitt liv!
 
Nu är 2012 slut och 2013 här. Det är en del på G. Mest spännande saker men framförallt känns 2013 som ett oplanerat år med många möjligheter. Jag ser fram emot våren, våren utanför vårt hus. Första våren. Men än så länge är det vinter och det glädjer mig. Snö fick vi åter och ingen är så glad som Pelle för snön, i vår familj.
Han vill aldrig gå in, skotta mera, åka pulka och gå till lekparken med grävmaskinen hör till det mest intressanta
 
Vår vinterpojk!
 
Min vinterpojk!
 
//Wastvind
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: