wastvind

Glest..

 
 
 
 
Mellan inläggen. Jag vet. Men nu och då kommer det ett. Jag läser mest nu.

Det är så fantastiskt just nu. Trots en "vab"- vecka med vakna nätter och en sjuk son, njuter jag av vintern, familjen, huset, ja, livet.
Vi mår bättre nu, likt en fågel som känner sig redo för att ta språnget och våga flyga är vi redo för jobb och förskola och allt vad som väntar denna vecka.

Det går fort nu, livet. Det är 10 arbetsdagar kvar för mig denna termin, detta år, 2012.
Sen är det ngt nytt...

 
Glöning mitt bästa för några bilder, men vad sjutton.... 
Jag fick inte till det som jag ville... 
 
 
god natt 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Kul när det kommer ett i alla fall...
Och underbart att livet är så harmoniskt just nu...

Kram till dig

2 Anonym
skriven :

Kommentaren var från Sofia
http://sofiasfinaliv.blogspot.se/