wastvind

Karin Wästvind Brandin loves the english laguage.


Känner ett behov att skriva, samtala och få öppna mig.. Jag vill ge mig själv till världen.
Jag vill skrika, såhär är det. Det är på det här sättet, förstår ni?

______________________________________________________________________________________________

Melissa Horn - "lät du henne komma närmare". Introt är bäst precis innan versen börjar. Den har något alldeles extra. 


Lät du henne komma närmre
Var hon vackrare än mig?

_____________________________________________________________________________________________

Jobbet har nästan tagit över mig och mitt liv. Nu äntligen börjar jag se ljuset. Det har vänt och jag känner det på flera sätt. Jag hoppas att jag kan hitta det jag söker och finna mer glädje i det jag gör.

___________________________________________________________________________________________

The more you ignore, the closer I get. //Karin

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: