wastvind

Taxi - solo

Det är kyla i luften och äntligen kan jag känna den, på riktigt. Den smyger sig in och biter sig fast. 

"Glögg-afton" i Västerås. Glögg, lusse-katter, pepparkakor m. mögelost och trevliga människor. Gillas! Gör vardagen rolig och får mig att bli lugn inuti.

Jag har tänkt, jag har tänkt att försöka mig på nya saker, saker som jag tidigare aldrig gjort. Jag har börjat någonting nytt och ska fortsätta. Idag provade jag att åka taxi - solo. Beställde en taxi, gick ner, ut ur porten, satte mig i taxin- själv! Kände mig vuxen och viktig.

Igår firade jag, med en trocadero. Det har jag aldrig gjort tidigare. Jag firade att jag tog det sjunkande skeppet i hamn och att en stor sten flyttats från min axlar till botten av en sjö.





I love you, like love do.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Stina
skriven :

Vad härligt du skriver, gillar ditt språk!! Trevligt det var igår, superkul att du kom, MYYYSS!!