wastvind

Regn och moln men varmt!


Idag har vi haft det molningt här i Kamala. Och nyss kom en regnskur. Det är ändå varmt!

Idag har jag arbetat min fösta dag, själv. Det känns okej. Det är många elever och rörigt, hoppas det bara är nu i början. Jag hoppas på förändring!

Pelle är prickig av värmeutslag men verkar inte må dåligt av det. Han är go och glad och sover helt okej om nätterna nu. Dock vaknade han 6:18 i morse till Thomas besvikelse. Men sånt är livet.
Han är väldigt lättlärd nu och Thomas har lärt honom mycket som de sedan visar mig när jag kommer hem från jobbet. Idag var det att skåla! Så vatten dricker han massor! Han har druckit mycket hela tiden men nu är det mer än någonsin.

Igår cyklade Thomas ner på marknaden och köpte mat där, så gott! Majskolv, kycklingspett, stickyrice, vårrullar och våfflor till efterrätt. Men våfflorna orkade vi inte så de blev instället en del av min frukost idag.

Imorgon är det kort dag för mig och sedan är det helg. Skönt!

Jag kommer att vara ledig på torsdagar hela vårterminen som det ser ut! Underbart! Tid med grabbarna grus kan jag inte få för mycket av! =)

Nu ska jag skicka iväg Thomas på kvällsmiddagsshopping samt blöjinhandling och lite annat smått och gott!

Själv ska jag vänta på att Pelle ska vakna så vi kan leka vattenlek!

Ha det gott allesammans. Stor kram från Kamala
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Maria
skriven :

Hejsan!

Det är roligt att följa er, låter som att ni har det härligt :) Vi ska snart börja med utvecklingssamtalen här hemma.

Kram

Maria.N