wastvind

Söndagen den 22 april

Veckorna bara rullar på, tiden försvinner mellan mig och mina måsten.. kämpar på med skolan, skriver på c-uppsatsen och börjar inse att jag jobbar för mkt för att hinner med mig själv, men kanske framförallt för att hinna med människorna omkring mig. Men det börjar dra ihop sig och snart är tiden med dubbelarbete över. Jag borde ta vara på tiden nu bättre och kanske säga nej till jobb. Och jag säger hela tiden att jag ska bli bättre. Men jag menar samtidigt allvar. Kankse ska jag bara säga ja, till arbete inom min kommande yrkesval? Jag ska försöka.

Nyvaken, sovit i min säng inatt. Alltid skönt att sova hemma hos sig själv. Vi har varit i Dalarna hos M & P några dagar. Så skönt att komma dit upp och vara i det lilla huset. Vi har bara varit, lunchat på Rättvik, hälsat på Mormor i timmar o umgåtts med familjen Brandin x 2. Passade även på att busa med lilla Klara och leka lite trollkarl med henne.

På vägen hem igår lyssnade jag på musik. 3,5 skiva hann jag med att lyssna igenom. Triakel, den fick mig att minnas Pappas 50 års fest o allt omkring den händelsen. Roligt! Stina sjöng en bit från den skivan o den passade verkligen in på den festen, fastän allt inte stämde, som tur var. Sen blev det Simon & Garfunkel..den lyssnade jag ofta på under tidiga gymnasietiden av flera anledningar.. gillar den fotfarande. Sen blev det Irmelin, tre goa t
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: