wastvind

Lördag den 28 juli

Första dagen på semestern. Det blev en efterlängtad sovmorgon i morse då jag öppnat 6.30 tre dagar den här veckan. Nu är sommarvikariatet slut och 2 veckors semester väntar i väntan på mitt "riktiga" jobb som börjar 13 augusti. Det känns bra, mkt bra.

Spelade fiol i morse. Riktigt kul, jag är så nöjd och glad över att jag kan spela. Sen blev det en tur till Västerås. inhandlade 4 ramar till "Faster Florence" motiv och 3 fotoalbum till våra fotografier. Även tejp inhandlades. Jag har nu gjort i ordning 2,5 album med fotografier. Är nu inne på år 2006 och jag är mycket nöjd. Jag måste köpa ett till album nu för de kort jag har kvar nu får inte plats i de albumen jag köpte idag. Vi har tydligen beställt lite högre kort än vanligt denna gång, lite mer kvadratiska. Men det gör inget, de andra kommer ändå att gå åt.
image59                                                                      


Det är en del som händer runt omkring, men samtidigt lugnt. Jag hoppas att ni har det bra och att vi kanske ses under min semester. Kom gärna hit en sväng. Nu väntar sängen tillsammans med en ny bok. Vet dock inte vilken riktigt än.

Ps. Min mobiltelefon som inhandlades på försommaren någon gång fungerar otroligt bra och är mycket använd.ds

//Karin Wästvind Brandin
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: