wastvind

Söndag den 8 juli

Den här dagen har varit en bra dag.
Sov tills jag vaknade, alltså utan väckarklocka, sover annars alltid tills jag vaknar. =)

Jordgubbar och mjölk till frulle. Gott. Dagen har annars innehållit besök, telefonsamtal och bara vara tid. Beställt en almanacka också, från http://www.personligalmanacka.se/  Kul med lite annat. Tid har spenderats med T också. Skönt att vara hemma.

Nyss varit på bio, tillsammans med K & M. T, ville vara  hemma.
Oceans 13. Underhållande.
Påminner om de andra..                                                   
Kul sätt att spendera kvällen på i alla fall.



Nu är det läggdags. Upp 5:45 imorgon. Jobb igen. Men det är bättre än 3.20 i alla fall, som i torsdags. Imorgon ska jag försöka ta mig till biblioteket för att låna några böcker skrivna på engelska. Tänkte läsa lite litteratur som jag sjäkv valt. Så underbart att vara klar med skolan och avsluta med VG i sista kursen. Fint.

God Natt. //Wästvin
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: