wastvind

Torsdag den 26 juli

Snart läggdags. Dagens utflykt blev till Westerqvarn tillsammans med T, K & M. Vi spelade mini-golf ( Jag kom trea och lyckades med 1 spik, där de andra fick 7 slag, tur alternativt skicklighet) Det fikades också, en räksmörgås. Jag har bestämt mig för att alltid äta räksmörgås när vi fikar där. Jag har nu varit där 2 ggr i mitt liv. Väldigt vacker natur. Mysigt. Ett riktigt sommarminne. T slog en golfboll på M:s fotknöl. Jag fick en tistelboll fäst i örat. Kul var det.

Livet får ibland snabba förändringar, spännande och lite läskigt emellanåt. Men det löser sig, det gör det alltid. Ser fram emot den närmaste tiden, semster imorgon 14.30. Riktigt skönt. Nu ska jag sova. Öppnar imorgon.

God Natt. //Wästvind Brandin
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: