wastvind

Torsdagen den 21 juni

Nu: Lyssnar på skivan jag fick av Pappa i examenspresent, bra. Jobbat 1 vecka på fritidsklubben, trivs kanon och tycker att jobbet är toppen. Perfekt feriejobb. Dagarna går av bara farten och jag får skratta tillsammans med barnen.  Skönt att skolan är över och jag njuter.

Helgen: Kommer att tillbringas där midsommar skall firas, i Dalarna. Vi ska dansa kring stången, sjunga sånger och kanske ta en och annan nubbe. Det blir antingen en heldag i Boda eller Halvdag Boda/halvdag Leksand. Allt beror på det som alltid spelar roll på midsommar - vädret! Den som lever får veta. Micke och Karin följer med... =)  

Övrigt: Jag har fått ett jobb! Skrev papper igår med skolan. Känns oerhört bra. Börjar i mitten på augusti.                           
image34

 Det var allt för den här gången... Jag är oerhört nöjd med alla tillställningar kring min examen, mkt mkt nöjd. Tusen tack till alla, speciellt familjen Brandin och framförallt Thomas min Thomas. Alltid. Trevlig midsommar! //Karin


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: