wastvind

Söndag än en gång.

Veckorna bara springer förbi och visst är det skönt på ett vis. Men vi är snart inne i april och än är det mycket som skall göras innan examen. Men en del börjar ju i alla fall bli klart. Skönt.
 
Den kommande veckan kan bli lite tuff; skola 4 dagar, 5 intervjuer, jobba 3 kvällar, klippning och badminton imorgon. Sen är det redovisning på fredag och tentaskrivning mån-tis. Phui. Men det är väl snart fredag igen och jag tänkte ha ledigt i helgen... om jag kan säga nej till jobb dvs. Undra när jag skall umgås med min prins...?

Längtar efter honom, min Thomas. Spontana idéer och kvällspromenader är borta, allt planeras in i minsta detalj, fast det blir inte alltid som vi tänkt oss. Men snart ska jag ta mig tid och snart är detta dubbelarbete över för min del, vilket jag ser fram emot enormt!

De är ändringar angående hösten, vi vet inte vad det blir bara att det blir. Men inte som det var tänkt från början med jobb och så för mig. De ville att jag skulle stanna 1 år, det ville inte jag. Då fick någon annan chansen och de tog den. Det var det bästa för barnen så jag förstår. Det blir nog kanske bäst såhär också. Månaders med tid och semester tillsammans! Wow!

Jag är rätt dålig på att ta bilder just nu. Detta eftersom jag inte gör ngt speciellt av intresse mer än skola och jobb för tillfället. Sist jag var på fest var i slutet av januari och sist vi hade fest var i slutet av dec. Det säger ju ganska mkt om mina helger och intressen. Saknar spontana fester! Saknar spontaniteten. Kom hit.

Idag var Lelle på besök, vi åt cocosbollar och kolla in min nya dammsugare. Skitbra! Sen åt vi våfflor hos "Shitti". Det var gott! Jag åt 3,5 + 1 till lite senare. Glass och hallonsylt till. Mysgt. Sen tvättade vi bilen på OKQ8 och den blev fin och ren. Jag har längtat efter att få bilen tvättad! Jag längtar efter konstiga saker ibland, men sån är jag. Det var en bra söndagsgrej att göra.

Tänt ljus på Thomas mormor och morfars grav har vi också gjort, den var fin med påskliljor små.

Jag har även informerat jobbet om sommaren och fått jobb under veckan.

Nu ska jag ställa klockan på 6.20, läsa min hemska bok om små stackars barn och inse att verkligheten kan vara annorlunda. Trevlig att råkas! //WästvindBrandin
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: