wastvind

Fredagen den 18 maj

Just nu: Jag är en aning upprörd. För en gång skull. Nejdå. Men det är så att jag setat ett antal timmar under dagen och skrivit på min tidigare nämnda sista individuella uppgift på lärarhögskolan. Den handlar om min pedagogiska grundsyn. Ett inte alltför uppiggande ämne att skriva 12 sidor om. Men jag måste, som alla andra, göra det som krävs av mig. Jag vill helst låta bli att snubbla på mållinjen. Jag är J*igt nära nu. Men alla måste ju ha motgångar för att sedan få medgångar.. Men det känns så oerhört tråkigt när ens worddokument 4 ggr på en dag återskapas för att word hittat ett fel o 2,5 A4 försvinner succesivt. Jag har tröttnat på skolan nu, kapish?

Annars: Firade ja o Th 4 år igår. Trevligt. Vi tog bilen till ElStockholmo, shoppade, käkade, kikade på fina WV bilar o var nöjda. Jag var nöjd över att det regnade, Th skrattade. På eftermiddagen tog vi en låång paus i Bålsta. Där väntade skratt, middag, prommenad, lek och gamla minnen tillsammans med Thailand o trevlig sällskap. =)

Övrigt: Klädsel på examens middagen?
             Kan min sommarchef ta och infinna sig på jobbet någon gång?


En lite uppgiven wästvind önskar alla en trevlig helg. Th, stå ut i knappt 3 veckor till... sen är jag snäll på heltid igen. Jag är bara så less på datorer, referenser och gamla trötta uppgifter som bara trycker ner mig under ytan så jag får kallsupar hela tiden. Håll bara om mig, så jag håller mig ovanför hela vägen fram. 

//Wästvind

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: