wastvind

Fredagen den 4 maj

Solen skiner o det är blå himmel, som de senaste dagarna/veckorna. Vilekt väder vi har?! Härligt med vår!

Sov lite längre idag. Skönt. Ska snart packa en väska o göra mig klar. 10.30 åker jag till Dalom igen. Det har blivit många besök den senaste tiden! =) Marknad i helgen o jag ska kika på folk.

Igår var det skola, hälsokontroll o spinning. Härligt! Jag har en utmärkt hälsa enligt testerna, jag ska bara pressa mig lite mer för att få en fantastisk hälsa. Känns skönt. (fast det är ju förstås enligt testerna o inte enligt mig kanske?)

Th ringde nyss, han var glad o nöjd. Då blir jag också glad. Idag kanske jag ska göra min syster extra glad också. =) Att vara glad är roligt. Var glad, det smittar!

Frulle! //Wästvind.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Ellinor
skriven :

Bra blogg!