wastvind

Lördagen den 1 september

Välkommen hösten!



                                                        

image67


Härligt med höst, jag njuter. Jag tycker om alla årstider egentligen men nu ser jag verkligen fram emot hösten. Har nyss kommit hem från en trevlig kväll hos min vän K. Det var prat om allt möjligt ikväll och Tyson vaknade inte förrän jag gick men jag fick känna och klämma lite på honom ialla fall.

image65


Idag har vi varit i Västerås. Började dagen med att väcka A&T, sen följde de med på stadsäventyr. T&T var verkligen speedade i stan. Vi hade trevligt. Den första jackan jag såg blev dagens inköp fast inte förrän dagens slut.Vi fikade på "Kalle på spången" och det stället kan jag verkligen rekommendera... gott fika.



Vi har även hunnit umgås en stund med R&M, vi såg TV och snackade djur, barn och annat roligt.

Nu väntar sängen, god kväll.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: