wastvind

Söndag den 3 februari

Imorgon fyller Jerk och Christian år, två av mina kusiner. Kul för dem, att bli 1 år äldre... ? Jag tycker om att fylla år, och snart är det min tur.

Det snöar, äntligen.  Nyss snöade det "lovikavantar", nu snöar det små små flingor. Jag vill åka skidor!

                           
image68


image70


Jag vill resa, göra någonting kul, se mig om...  dagens äventyr tar mig till den berömda bebyggelsen ca 3 mil norr om där jag är nu, SKINNSKATTEBERG! Där ska "folk" få höra mig spela på min fina fiol. Jag har fått nya strängar, så vi får se hur det går.. och i detta väder! Annars är det lugnt, bara en massa väntan, vänta, vänta och åter vänta på vad framtiden har att erbjuda en rastlös liten tös som mig. Jag vill så mycket nu att det knappt blir något. Trist.

Mamma och Pappa har varit här, kul. Igår skulle vi köpa lister, vi kunde inte enas, det blev nya gardiner. Lister måste inhandlas inom kort. Rummet, mitt rum blir fint. Jag längtar dit. Ofta och länge kan jag bar avara där inne och göra ingenting alls. Bara njuta av mitt rum.

Ska göra mig klar. Blir upphämtad om 1 h. Den som lever får veta.....

Sökes: En hockeyhjälm tills på tisdag. Skridskodag.

Hej då.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: