wastvind

Lördagen den 8 mars

Vi skulle gå på bio men killen med filmen hade tappat den på golvet.. vi fick rabbat och återkomma om någon timma. Det ska vi göra.

Jag har precis laddat över mina bilder från mobilen till datorn. Äntligen har jag tagit mig tid för detta. Det kommer ett urval av dem här..
.
image72
Igår skrev jag att jag fick 10 tulpaner av mina arbetskamrater.. det var fel.
Idag upptäckte jag att det var 3 tulpaner på en stjälk, alltså fick jag 12 tulpaner.



image73
Idag har jag varit och spelat fiol, vi hade kurs.
Det var den här personen ovan som lärde ut 4 riktigt bra låtar.
Jag köpte hans cd-skiva dessutom.
Otroligt fin musik kommer från den där fiolen...
Vilken klädsel?! =)


image74
Det kanske ser ut som en påse med bajs,
det är fel. Det är min kladdkaka som jag gjorde i onsdags.
Den blev stenhård och den fick därav kasseras.
Jag gjorde en ny och alla var nöjda!


image75
Här är jag och världens bästa och kära Mormor.




image76

Rättvik- Siljan. 23 december 2007. Underbart att komma "hem" till den här miljön.

image77
Ett trevligt och trivsamt hotell i Liköping. Här lärde jag mig äta lagom mörk choklad.
Linköpings folkmusikfestival 2007. Nästan alla Brandinare var där.


Det var en liten del av mina bilder som jag här delar med mig av. Det kommer nog bli fler bilder av mitt liv nu när jag lärt mig hur jag skall gå tillväga.

Nu skulle jag egentlieg gå och lägga mig. I alla fall om jag vore 12.. och skulle bli 13... tänk vad stort att fylla 13.. (ironin flödar) men jag blir inte tretton utan 24 så jag är vaken ett tag till... Vi hörs!


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 stina
skriven :

det är stort att fylla tretton

2 maria
skriven :

Tack :)
Härligt med tulpaner!