wastvind

Tisdagen den 18 mars

Det känns verkligen inte som tisdag idag. Det känns som ngt annat....
Den senaste tiden har jag varit mycket på sjukhus, detta beror på flera saker. Bland annat har jag varit i behov av att uppsöka läkare en vecka och igår fick jag lov att besöka en disktrikktsköterska. Jag ser ut som en apelsin runt halsen.. och jag menar inte i varken form eller färg utan i känsan.. Tänk dig själv att vara en apelsin. Det kliar mycket och är obekvämt.
Snöar ute, det börjar bli vitt, mig gör det inget. Jag har saknat snön jättemycket det här året.
Jag rensar. Det är tråkigt och nödvändigt. Jag behöver köpa tomma böcker där jag kan skriva. Eller om jag ska skriva det på dator och sen skriva ut och sätta i pärmar.
Imorgon ska jag berätta en sak, det ska bli roligt.
Nu ska jag fortsätta rensa och försöka att inte klia..
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: