wastvind

Lucia utan lucia.

En vän pratar alltid om 2012. Jag gillar det inte. Jag vill inte veta. Jag skulle tagit det blå pillret i Matrix också. Jag gillar äventyr men inte på den nivån. Jag är bara sån. Men nu har jag precis bjudit med T på bio. 2012. Smart drag. Men det är ju mysigt med bio.

Gipsskivor gör en svettig och sågar kan ge en blåsor på fingrarna, jag fick 2. Men det blev nog ganska bra trots svett och blåsor . Jag är imponerad av min insats och min initsiativförmåga. Nöjd. Kanske blir det lite ordning snart?

"Lek och Bus-landet" med min gudis idag. Det var ett ställe i min smak. Studsmattor, rutschkanor i massor, klätterställningar, bollar, ja, allt vad man kan tänka sig i lekväg. Blev mest imponerad av alla klätterställningar som gick ända upp i taket, där fanns gångar hit och dit, upp, ner, vänster, höger, tillbaka och åt sidan! Mkt nöjd.
Gratis för vuxna, kostnad för barn. Det var som 17, jag åkte allt detta gratis!

Popcorn och bio nu.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: