wastvind

då och då.

då och då är det dags igen. nu är det verkligen dags. dags var det.

om sanningen ska fram så är det sant. det är så sant att jag knappt tror det själv.
men det är uppenbart för ögat även om det är svårt att förstå.
det gör mig glad för varje stund.
jag är på väg och det med stora steg. dit. dit bort dit jag har längtat. men än är det en stund kvar.

_ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _  _ _ _  _ _  _ _  _ _ _ _  _ _ _ _ _  _ _ _ _

mörkret är här och kylan. på dagen gör solen sitt för att hålla oss glada och för att vi
ska få allt vi behöver inför det kommande mörkret. tack. solsken gör mig glad.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  _ _  _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

jag hoppas det snart är dags igen. jag gillar´t!

//Wastvind
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: